Even een update inzake de vertraging - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Leo Dirven - WaarBenJij.nu Even een update inzake de vertraging - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Leo Dirven - WaarBenJij.nu

Even een update inzake de vertraging

Door: Leo Dirven

Blijf op de hoogte en volg Leo

10 Juni 2016 | Nederland, Hoorn

Vrijdag 10 Juni 2016.
Naar aanleiding van de ruim 30 uur vertraging die we hadden opgelopen, die weliswaar door de KLM goed werd verzorgd door de gratis hotelovernachting en diverse etensbonnen en taxfree bonnen, toch een "klacht" ingediend vanwege een extra verlofdag opnemen en het sealen van de koffers ongedaan maken.
Dit had ik donderdagavond gedaan. Er stond dat de afwerking wel tot 5 werkdagen kon duren.
Toen ik vanmiddag echter thuiskwam en de mail checkte stond er al een antwoord van de KLM.
Ze stelden voor vanwege de vertraging ons een compensatie contant te geven van EUR 600 per persoon of anders een bedrag van EUR 800 per persoon in reisvouchers, die je voor een volgende reis en eventuele upgrades kon gebruiken.
Keus was gauw gemaakt, geld gaat (te) snel op bij ons, dus het werden de reisvouchers. Even gebeld en doorgegeven.

Curacao, here we come again!!

Kosten van het sealen (ANG 42,96) gaat apart aan ons terugbetaald worden en ik krijg geen compensatie voor de extra verlofdag. Dit vanwege het feit dat dit "gevolgschade" is. Kan ik goed mee leven door de zeer ruimhartige toewijzing, hoewel Europees geregeld, aangezien dit toch wel een heeeeele grote pleister op dit kleine schaafwondje is. Gaf ze telefonisch een complimentje voor de snelle afhandeling en de zeer correcte behandeling in Curacao met de vertraging.
Schrik me een hoedje, komt echt net een email van de KLM binnen, net nu ik dit zit te typen.
Verrek zeg, heb de kortingsvouchers ook al binnen!!!!
Hij zei nog wel dat het volgende week zou worden. Kan ze ook nooit geloven he. (knipoog)
Kan niet anders zeggen dan: Goed geregeld KLM. TOP!!!
Denk dat Curacao ergens Februari 2017 gaat worden.
Zonder reisboek dan.
Houd ik ook wat vrije tijd 's avonds over.
Wat een afloop he.
Nu over en uit. Boek dicht!!

• 10 Juni 2016 - 18:57

Ik Voor De Laatste Keer:

Toch niet te geloven, vakantie van je leven en geld toe....
    In elk geval een goede keus gemaakt met die vouchers, had ik ook gedaan.
    Midden in de winter wat zon pakken straks.

• 10 Juni 2016 - 19:04

Leo Dirven:

Absoluut gelijk!. Wordt denken we februari 2017. Zo maken ze natuurlijk nooit winst. Hoop niet dat ze alle 400 gaan claimen!

• 11 Juni 2016 - 08:29

Jacqueline & Jan:

Welkom thuis Leo & Ineke!!

Wat n belevenissen allemaal. Ja, en zo'n vertraging moet je ook eens meemaken en ervaren.
    Gelukkig was dit op een vlucht van KLM die dit zo voortreffelijk compenseren, diverse vouchers, mooi hotel voor de overnachting etc.
    Mooie vakantie gehad en gelijk bij thuiskomst al meteen plannen maken voor februari 2017
    en ........de knip blijft dicht!
    Top toch!
    Heb genoten van je verslagen, jullie kunnen nog lekker lang nagenieten.
    All the best
    x Jacqueline & Jan